NORSIT

Migrare Office

365 Business

Profita de libertate deplina!

Obtine randamentul tau maxim – flexibilitate, siguranta, dinamism in Office 365

Contacteaza-ne!

Toate planurile Office 365 pentru firme includ:

  • Acord privind nivelul serviciului cu timp de functionare garantat de 99.9% sustinut financiar;
  • Asistenta web la nivel IT si asistenta telefonica non-stop pentru problemele critice;
  • Integrare Active Directory pentru a gestiona cu usurinta acreditarile de utilizator si permisiunile;
  • Securitatea datelor de calitate maxima;

Fiabilitate

Fiti linistit stiind ca serviciile dvs. sunt disponibile, cu un acord privind nivelul serviciului (SLA) oferind un timp de functionare garantat de 99,9%, cu compensatii financiare.

Administrare

Implementati si gestionati Office 365 in firma dvs., fara sa fie nevoie de expertiza IT. Puteti sa adaugati si sa eliminati utilizatori in doar cateva minute.

Securitate

Datele dvs. va apartin. Noi le pastram in siguranta si va protejam confidentialitatea.

La zi

Nu mai este nevoie sa platiti pentru upgrade-uri de versiune; actualizarile sunt incluse in abonament. Caracteristicile noi sunt puse la dispozitia clientilor Office 365 in mod regulat.

Integrare Active Directory

Gestionati acreditarile de utilizator si permisiunile. Sign-on unic si sincronizare cu Active Directory.

Asistență

Asistenta Microsoft furnizeaza raspunsuri telefonice si online, resurse introductive si conexiuni cu alti clienti Office 365, pentru instalare si remedieri rapide.

Norsit

Office 365 Business Essentials

Lucreaza de oriunde

Lucreaza pe toate dispozitivele, pentru a crea, a edita si a partaja fisiere Word, PowerPoint, Excel si OneNote online. Oricand, oriunde.

Simplifica modul in care lucrati impreuna

Stocheaza, sincronizeaza si partajeaza fisierele online, astfel incat sa fie intotdeauna actualizate. In plus, poti edita documente cu alte persoane, in timp real.
Configurare si gestionare simple cu ajutorul instructiunilor pas cu pas, poti sa configurezi cu usurinta utilizatorii si sa incepi repede sa utilizezi serviciile.

  • Versiuni online de Office, inclusiv Word, Excel si PowerPoint
  • Stocarea si partajarea fisierelor cu 1 TB de spatiu de stocare/utilizator
  • E-mail de clasa business, calendar si persoane de contact, cu un inbox de 50 GB
  • Intalniri online nelimitate, mesagerie instant si conferinte video HD. Include Skype for Business App
  • Site intranet pentru echipele dvs., cu setari de securitate ce se pot particulariza
  • Retea sociala de corporatie, pentru a ajuta angajatii sa colaboreze intre departamente si locatii
  • Cautare si descoperire personalizate in Office 365 utilizand Office Graph
E-mail si calendare

Utilizeaza e-mailul de clasa business printr-o experienta Outlook imbogatita si familiara, pe care o poti accesa de pe desktop sau dintr-un browser web, cu Outlook Web App. Obtii o cutie postala de 50 GB per utilizator si trimiti atasari de pana la 25 MB.

Mesagerie instant si conectivitate Skype

Te conectezi cu alti utilizatori Skype for Business prin mesaje instant, apeluri vocale sau apeluri video si informati alte persoane despre disponibilitatea ta prin intermediul starii online. Partajeaza prezenta, trimite mesaje instant si efectueaza apeluri audio cu utilizatorii Skype.

Stocarea si partajarea simpla a fisierelor

OneDrive pentru business furnizeaza 1 TB de spatiu de stocare fiecarui utilizator, pentru a-si putea accesa documentele de aproape oriunde. Partajeaza fisiere cu persoane din interiorul si din afara organizatiei, controleaza cine poate sa vada si sa editeze fiecare fisier si sincronizeaza usor fisiere cu computere PC sau Mac si dispozitive.

Office Online

Creeaza si editeaza documente Word, OneNote, PowerPoint si Excel dintr-un browser.

Conferinte online

Gazduieste intalniri online audio si video utilizand partajarea ecranului cu un singur clic si conferintele video HD.

Site-uri de echipa

Activeaza accesul si partajarea simplificata a documentelor cu un spatiu de Stocare standard de 10 GB, plus 500 MB de spatiu de stocare per utilizator.

Cautare si descoperire

Ramai informat. Cauta si descopera continut in Office 365, pe baza detaliilor personalizate. Office Delve este prima experienta sustinuta de Office Graph, o colectie de detalii sau semnale analizate derivate din comportamentul si relatiile fiecarui utilizator cu continutul, subiectele si persoanele de contact.

Retea sociala de corporatie

Aplicatiile business si software-ul de colaborare Yammer permit angajatilor sa se conecteze cu persoanele potrivite, sa partajeze informatii intre echipe si sa organizeze proiecte, astfel incat acestea sa poata avansa mai rapid.

Norsit

Office 365 Enterprise E3

Office pe toate dispozitivele

Beneficiezi de experienta familiara Office pe majoritatea dispozitivelor, oferind angajatilor capacitatea de a lucra de oriunde.

Conformitate simplificata

Arhiveaza, utilizeaza retinerea in depozit din motive legale si gaseste rapid documentele de care aveti nevoie. Protectia complexa a datelor contribuie la mentinerea in siguranta a datelor.

Controale IT complexe

Reduci costurile si oferi flexibilitate si control departamentului IT. Treci la mediul cloud asa cum doresti, gestionezi cu usurinta activitatile si le automatizezi.

  • Aplicatii Office instalate, complete Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher si OneNote pe un numar de pana la 5 computere PC sau Mac
  • Office pe tablete si telefoane pentru o experienta Office completa, instalata pe un numar de pana la 5 tablete si 5 telefoane
  • Versiuni online de Office, inclusiv Word, Excel si PowerPoint
  •  Stocarea si partajarea fisierelor cu 1 TB de spatiu de stocare/utilizator
  • E-mail de clasa business, calendar si persoane de contact, cu un inbox de 50 GB
  • Intalniri online nelimitate, mesagerie instant si conferinte video HD. Include Skype for Business App
  •  Site intranet pentru echipele dvs., cu setari de securitate ce se pot particulariza
  • Retea sociala de corporatie, pentru a ajuta angajatii sa colaboreze intre departamente si locatii
  • Portal video de corporatie, pentru incarcarea si partajarea clipurilor video corporative in firma
  • Cautare si descoperire personalizate in Office 365 utilizand Office Graph
  • Gestionarea aplicatiilor la nivel de intreprindere cu politica de grup, telemetria si activare pentru computere partajate
  • Business Intelligence cu autoservire pentru a descoperi, a analiza si a vizualiza datele in Excel
  • Conformitate si protectia informatiilor, inclusiv retinere din motive legale, gestionarea drepturilor si masuri de prevenire a pierderii datelor pentru e-mailuri si fisiere
  • Instrumente din Centrul de descoperire a informatiilor electronice pentru sprijinirea conformitatii
Suita Office

Capteaza ideile asa cum preferi, utilizand o tastatura, un stilou sau un ecran tactil. · Deschide fisiere PDF si editeaza paragrafe, liste si tabele, la fel cum procedezi in cazul documentelor Word obisnuite. · Urmareste comentariile din documente Word si marcheaza-le drept finalizate cu butonul de raspuns nou. · Efectueaza conversia datelor intr-o diagrama sau intr-un tabel in cel mult doi pasi, pentru a le putea analiza mai rapid si previzualiza cu alta formatare. · Incorporeaza foi de calcul Excel, diagrame Visio, fotografii si aproape orice alt tip de fisier din computer in blocnotesurile OneNote. · Partajeaza prezentarea PowerPoint pe web prin trimiterea unui link catre aceasta. · Proiecteaza materiale de marketing particularizate, care se potrivesc brandului si clientilor.

Office pe PC-uri, tablete si telefoane

Bucura-te de o experienta Office completa, instaland pe computere PC sau Mac, pe tablete Windows si pe tablete iPad® si Android™, precum si pe majoritatea dispozitivelor mobile. Fiecare utilizator poate instala Office pe 5 computere PC sau Mac, 5 tablete (Windows, iPad si Android) si 5 telefoane.

Mobilitate

Sincronizeaza e-mailul, calendarul si persoanele de contact; acceseaza site-uri SharePoint; vizualizeaza si editeaza documente Office cu Office Online, utilizand un browser de pe Windows Phone, iOS si dispozitive Android.

Stocarea si partajarea simpla a fisierelor

OneDrive pentru business furnizeaza 1 TB de spatiu de stocare fiecarui utilizator, pentru a-si putea accesa documentele de aproape oriunde. Partajeaza fisiere cu persoane din interiorul si din afara organizatiei, controleaza cine poate sa vada si sa editeze fiecare fisier si sincronizeaza usor fisiere cu computere PC sau Mac si dispozitive.

E-mail complex

Utilizeaza capacitatile de arhivare si retinere in depozit din motive legale, plus spatiul de stocare nelimitat, pentru cerintele de conformitate. in plus, utilizeaza politicile de prevenire a pierderii datelor (DLP – data loss prevention) si notificarile privind politicile, care educa utilizatorii pentru o mai buna conformitate prin e-mail.

Controlul accesului la documente si e-mailuri

Serviciile Rights Management permit sa restrictionezi accesul la documente si e-mailuri la anumite persoane si sa impiedici pe oricine altcineva sa le vizualizeze sau sa le editeze, chiar daca sunt trimise in afara organizatiei.

Office Online

Creeaza si editeaza documente Word, OneNote, PowerPoint si Excel din orice browser modern.

Site-uri de echipa

Activeaza accesul si partajarea simplificata a documentelor cu un spatiu de stocare standard de 10 GB, plus 500 MB de spatiu de stocare per utilizator. Partajeaza opinii prin intermediul rapoartelor interactive cu Excel Services si Visio Services si vizualizeaza-le pe browserele dispozitivelor mobile care accepta HTML5.

E-mail si calendare

Utilizeaza e-mailul de clasa business printr-o experienta Outlook imbogatita si familiara, pe care o poti accesa de pe desktop sau dintr-un browser web, cu Outlook Web App. Obtii o cutie postala de 50 GB per utilizator si trimiti atasari de pana la 25 MB.

Retea sociala de corporatie

Aplicatiile business si software-ul de colaborare Yammer permit angajatilor sa se conecteze cu persoanele potrivite, sa partajeze informatii intre echipe si sa organizeze proiecte, astfel incat acestea sa poata avansa mai rapid.

Gestionarea la nivel de intreprindere a aplicatiilor

Simplifica gestionarea aplicatiilor in organizatie cu politica de grup, telemetria si activarea computerelor partajate.

Norsit

Office 365 Enterprise E1

Sustineti-va echipele

Ajuta-ti echipele sa realizeze mai multe lucruri mai rapid, cu partajare simpla a fisierelor, elaborare in comun in timp real si intalniri online, toate accesibile oriunde.

Configureaza serviciile

Obtine exact serviciile dorite. Combina Office 365 cu investitiile existente si serviciile pentru utilizatori.

Obtine controlul IT

Pastreaza controlul si redu totodata complicatiile si supraincarcarea cu sarcini din domeniul IT. Poti trece in mediul cloud asa cum doresti, gestioneaza cu usurinta activitatile si automatizeaza-le.

  • Versiuni online de Office, inclusiv Word, Excel si PowerPoint
  •  Stocarea si partajarea fisierelor cu 1 TB de spatiu de stocare/utilizator
  •  E-mail de clasa business, calendar si persoane de contact, cu un inbox de 50 GB
  • Intalniri online nelimitate, mesagerie instant si conferinte video HD. Include Skype for Business App
  •  Site intranet pentru echipele dvs., cu setari de securitate ce se pot particulariza
  • Retea sociala de corporatie, pentru a ajuta angajatii sa colaboreze intre departamente si locatii
  •  Portal video de corporatie, pentru incarcarea si partajarea clipurilor video corporative in firma
  • Cautare si descoperire personalizate in Office 365 utilizand Office Graph
E-mail si calendare

Utilizeaza e-mailul de clasa business printr-o experienta Outlook imbogatita si familiara, pe care o poti accesa de pe desktop sau dintr-un browser web, cu Outlook Web App. Obtii o cutie postala de 50 GB per utilizator si trimiti atasari de pana la 25 MB.

Mesagerie instant si conectivitate Skype

Te conectezi cu alti utilizatori Skype for Business prin mesaje instant, apeluri vocale sau apeluri video si informati alte persoane despre disponibilitatea ta prin intermediul starii online. Partajeaza prezenta, trimite mesaje instant si efectueaza apeluri audio cu utilizatorii Skype.

Stocarea si partajarea simpla a fisierelor

OneDrive pentru business furnizeaza 1 TB de spatiu de stocare fiecarui utilizator, pentru a-si putea accesa documentele de aproape oriunde. Partajeaza fisiere cu persoane din interiorul si din afara organizatiei, controleaza cine poate sa vada si sa editeze fiecare fisier si sincronizeaza usor fisiere cu computere PC sau Mac si dispozitive.

Portal video de corporatie

Gestioneaza cu usurinta videoclipuri in cadrul organizatiei. Office 365 Video este o destinatie la nivel de firma pentru incarcarea, partajarea si descoperirea fisierelor video si redarea fluida pe toate dispozitivele.

Conferinte online

Gazduieste intalniri online audio si video utilizand partajarea ecranului cu un singur clic si conferintele video HD.

Site-uri de echipa

Activeaza accesul si partajarea simplificata a documentelor cu un spatiu de Stocare standard de 10 GB, plus 500 MB de spatiu de stocare per utilizator.

Cautare si descoperire

Ramai informat. Cauta si descopera continut in Office 365, pe baza detaliilor personalizate. Office Delve este prima experienta sustinuta de Office Graph, o colectie de detalii sau semnale analizate derivate din comportamentul si relatiile fiecarui utilizator cu continutul, subiectele si persoanele de contact.

Retea sociala de corporatie

Aplicatiile business si software-ul de colaborare Yammer permit angajatilor sa se conecteze cu persoanele potrivite, sa partajeze informatii intre echipe si sa organizeze proiecte, astfel incat acestea sa poata avansa mai rapid.

Norsit

Office 365 business Premium

Office pe toate dispozitivele

Ai intotdeauna cele mai recente versiuni ale aplicatiilor Office familiare, indiferent ce dispozitiv utilizezi: PC sau Mac, tableta sau telefon.

Simplifica modul in care lucrati impreuna

Stocheaza, sincronizeaza si partajeaza fisierele online, astfel incat sa fie intotdeauna actualizate. In plus, poti edita documente cu alte persoane, in timp real.

Configurare si gestionare simple

Cu ajutorul instrucțiunilor pas cu pas, potisa configura cu usurinta utilizatorii si sa incepi repede sa utilizezi serviciile.

  • Aplicatii Office instalate, complete Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher si OneNote pe un numar de pana la 5 computere PC sau Mac
  •  Office pe tablete si telefoane pentru o experienta Office completa, instalata pe un numar de pana la 5 tablete si 5 telefoane
  • Versiuni online de Office, inclusiv Word, Excel si PowerPoint
  • Stocarea si partajarea fisierelor cu 1 TB de spatiu de stocare/utilizator
  • E-mail de clasa business, calendar si persoane de contact, cu un inbox de 50 GB
  • Intalniri online nelimitate, mesagerie instant si conferinte video HD. Include Skype for Business App
  • Site intranet pentru echipele dvs., cu setari de securitate ce se pot particulariza
  • Retea sociala de corporatie, pentru a ajuta angajatii sa colaboreze intre departamente si locatii
  • Cautare si descoperire personalizate in Office 365 utilizand Office Graph
Suita Office

Capteaza ideile asa cum preferi, utilizand o tastatura, un stilou sau un ecran tactil. · Formeaza cu usurinta informatiile in Excel, cu instrumente care iti recunosc modelul si completeaza automat datele. · Include cu usurinta continut din PDF-uri, pentru a crea propriile documente Word cu aspect deosebit. · Proiecteaza materiale de marketing particularizate, care se potrivesc brandului si clientilor.

Office pe PC-uri, tablete si telefoane

Bucura-te de o experienta Office completa, instaland pe computere PC sau Mac, pe tablete Windows si pe tablete iPad® si Android™, precum si pe majoritatea dispozitivelor mobile. Fiecare utilizator poate instala Office pe 5 computere PC sau Mac, 5 tablete (Windows, iPad si Android) si 5 telefoane.

E-mail si calendare

Utilizeaza e-mailul de clasa business printr-o experienta Outlook imbogatita si familiara, pe care o poti accesa de pe desktop sau dintr-un browser web, cu Outlook Web App. Obtii o cutie postala de 50 GB per utilizator si trimiti atasari de pana la 25 MB.

Retea sociala de corporatie

Aplicatiile business si software-ul de colaborare Yammer permit angajatilor sa se conecteze cu persoanele potrivite, sa partajeze informatii intre echipe si sa organizeze proiecte, astfel incat acestea sa poata avansa mai rapid.

Site-uri de echipa

Activeaza accesul si partajarea simplificata a documentelor cu un spatiu de stocare standard de 10 GB, plus 500 MB de spatiu de stocare per utilizator.

Conferinte online

Gazduieste intalniri online audio si video utilizand partajarea ecranului cu un singur clic si conferintele video HD.

Stocarea si partajarea simpla a fisierelor

OneDrive for business furnizeaza 1 TB de spatiu de stocare fiecarui utilizator, pentru a-si putea accesa documentele de aproape oriunde. Partajeaza fisiere cu persoane din interiorul si din afara organizatiei, controleaza cine poate sa vada si sa editeze fiecare fisier si sincronizeaza usor fisiere cu computere PC sau Mac si dispozitive.

Mesagerie instant si conectivitate Skype

Conecteaza-te cu alti utilizatori Skype for Business prin mesaje instant, apeluri vocale sau apeluri video si informeaza alte persoane despre disponibilitatea ta online. Partajeaza prezenta, trimite mesaje instant si efectueaza apeluri audio cu utilizatorii Skype.

Norsit

Office 365 Business

Ai Office oriunde

Cu Office 365 Business, instrumentele familiare precum Word, Excel, PowerPoint si Outlook sunt disponibile oriunde si oricand ai nevoie de ele.

Colaborarea simplificata

Pentru ca fisierele sunt stocate online, le poti partaja cu orice persoana, si chiar sa le editezi in colaborare, in timp real. Indiferent unde te afli.

Instrumente intotdeauna la zi

OneDrive for business stocheaza fisierele online, astfel incat sa fie intotdeauna sincronizate si actualizate. In plus, aplicatiile Office au intotdeauna cea mai recenta versiune.

  • Aplicatii Office instalate, complete Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher si OneNote pe un numar de pana la 5 computere PC sau Mac
  • Office pe tablete si telefoane pentru o experienta Office completa, instalata pe un numar de pana la 5 tablete si 5 telefoane
  • Versiuni online de Office, inclusiv Word, Excel si PowerPoint
  • Stocarea si partajarea fisierelor cu 1 TB de spatiu de stocare/utilizator.
Suita Office

Capteaza ideile asa cum preferi, utilizand o tastatura, un stilou sau un ecran tactil. · Formeaza cu usurinta informatiile in Excel, cu instrumente care iti recunosc modelul si completeaza automat datele. · Include cu usurinta continut din PDF-uri, pentru a crea propriile documente Word cu aspect deosebit. · Proiecteaza materiale de marketing particularizate, care se potrivesc brandului si clientilor.

Office Online

Creeaza si editeaza documente Word, OneNote, PowerPoint si Excel dintr-un browser.

Office pe PC-uri, tablete si telefoane

Bucura-te de o experienta Office completa, instaland pe computere PC sau Mac, pe tablete Windows si pe tablete iPad® si Android™, precum si pe majoritatea dispozitivelor mobile. Fiecare utilizator poate instala Office pe 5 computere PC sau Mac, 5 tablete (Windows, iPad si Android) si 5 telefoane.

OneDrive pentru business

OneDrive for business ofera fiecarui utilizator 1 TB de spatiu de stocare personal in cloud, care poate fi accesat de oriunde si se sincronizeaza cu computerul sau PC sau Mac pentru acces offline. Partajeaza cu usurinta documente cu alte persoane din interiorul si din afara organizatiei si controleaza ce persoane pot sa vada si sa editeze.

Norsit

Office 365 ProPlus

Office pe toate dispozitivele

Ai intotdeauna cele mai recente versiuni ale aplicatiilor Office familiare, indiferent ce dispozitiv utilizezi: PC sau Mac, tableta sau telefon.

Configureaza serviciile

Obtii instrumentele care te ajuta sa te asiguri ca ai comunicatii mai sigure si in conformitate cu politicile de conformitate.

Implementeaza-l asa cum doresti

Implementeaza local cu propriile instrumente sau cu asistenta de la serviciul online Office 365 si primesti upgrade-uri fluidizate.

  • Aplicatii Office instalate, complete Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher si OneNote pe un numar de pana la 5 computere PC sau Mac;
  • Office pe tablete si telefoane pentru o experienta Office completa, instalata pe un numar de pana la 5 tablete si 5 telefoane;
  • Versiuni online de Office, inclusiv Word, Excel si PowerPoint;
  • Stocarea si partajarea fisierelor cu 1 TB de spatiu de stocare/utilizator;
  • Gestionarea aplicatiilor la nivel de intreprindere cu politica de grup, telemetria si activare pentru computere partajate;
  • Business Intelligence cu autoservire pentru a descoperi, a analiza si a vizualiza datele in Excel;

Suita Office

Capteaza ideile asa cum preferi, utilizand o tastatura, un stilou sau un ecran tactil. · Deschide fisiere PDF si editeaza paragrafe, liste si tabele, la fel cum procedezi in cazul documentelor Word obisnuite. · Urmareste comentariile din documente Word si marcheaza-le drept finalizate cu butonul de raspuns nou. · Efectueaza conversia datelor intr-o diagrama sau intr-un tabel in cel mult doi pasi, pentru a le putea analiza mai rapid si previzualiza cu alta formatare. · Incorporeaza foi de calcul Excel, diagrame Visio, fotografii si aproape orice alt tip de fisier din computer in blocnotesurile OneNote. · Partajeaza prezentarea PowerPoint pe web prin trimiterea unui link catre aceasta. · Proiecteaza materiale de marketing particularizate, care se potrivesc brandului si clientilor.

Business Intelligence cu autoservire in Excel

Faci mai multe lucruri cu instrumentul pe care il cunoaști deja: Excel. Descopera si conecteaza-te la date cu Power Query, modeleaza si analizeaza datele cu Power Pivot si vezi detaliile in rapoarte si harti interactive cu Power View si Power Map. Power BI pentru Office 365 este un serviciu separat care iti permite sa configurezi cu usurinta o galerie online pentru rapoartele Excel, astfel incat toate persoanele din organizatia ta pot accesa rapoartele, pot partaja detalii despre date si pot colabora de oriunde, pe orice dispozitiv.

Office Online

Creeaza si editeaza fisiere Word, Excel, PowerPoint si OneNote printr-un browser web. Elaborarea in comun in timp real duce la o colaborare mai simpla.

Office pe PC-uri, tablete si telefoane

Bucura-te de o experienta Office completa, instaland pe computere PC sau Mac, pe tablete Windows si pe tablete iPad® si Android™, precum si pe majoritatea dispozitivelor mobile. Fiecare utilizator poate instala Office pe 5 computere PC sau Mac, 5 tablete (Windows, iPad si Android) si 5 telefoane.

Stocarea si partajarea fisierelor

OneDrive for business ofera fiecarui utilizator 1 TB de spatiu de stocare personal in cloud, care poate fi accesat de oriunde. Partajeaza cu usurinta documente cu alte persoane din interiorul si din afara organizatiei si controleaza ce persoane pot sa vada si sa editeze fiecare fisier.

Servicii Configurare si implementare Office 365

Pachetul Implementare Office 365 BASIC este cel mai potrivit pentru tine daca:

  • ai o companie noua, aflata la inceput;
  • nu ai date existente care trebuie migrate de pe un server actual de email;
  • ai nevoie de servicii de baza pentru a incepe rapid sa folosesti solutia ta Office 365.

Pachetul Implementare Office 365 STANDARD este cel mai potrivit pentru tine daca:

  • ai date care trebuie migrate in platforma Office 365;
  • serverul de email pe care l-ai folosit pana acum este unul de tip Exchange.

Pachetul Implementare Office 365 ADVANCED este cel mai potrivit pentru tine daca:

  • ai date care trebuie migrate in platforma Office 365;
  • serverul de email pe care l-ai folosit pana acum este unul de tip POP sau IMAP;
  • te intereseaza configurarea completa a solutiei Office 365, atat pentru PC-uri, cat si pentru dispozitivele mobile (smartphone sau tableta) ale angajatilor tai.
BASIC STANDARD ADVANCED
Configurarea serviciului de email - Iti setam si pregatim domeniul de email pentru platforma Office 365 si cream lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setam datele aferente (nume, telefon, departament etc.) [maxim trei domenii de email].
Folder de contacte comune Realizam un folder cu contactele comune la nivelul intregii tale companii. Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru intreaga companie
Configurarea calendarelor comune Setam calendarele comune pentru ca angajatii tai sa poata verifica programul colegilor lor si sa-si poata planifica activitatea in consecinta.
Setarea grupurilor de email Iti setam grupurile de email necesare pentru ca angajatii tai sa poata comunica mai usor si mai rapid intre ei.
Setarea aplicatiei Skype for Business (Lync) - Realizam configuratiile necesare pentru utilizarea aplicatiei Skype for Business (Lync). In termeni tehnici este vorba despre adaugarea in DNS a setarilor aplicatiei Skype for Business (Lync).
Configurarea unui portal SharePoint Pregatim pentru angajatii tai un portal intern de companie. Practic, vorbim despre un portal pentru partajarea de documente interne si organizarea lor in librarii de documente. Fiecare angajat va putea gasi rapid documentele de care nevoie si va putea colabora cu colegii sai pe un document.
Migrarea datelor existente pe un server de email in Office 365 Ne referim la migrarea datelor angajatilor tai in noua platforma Office 365, iar aici sunt doua situatii posibile: · de pe un server Exchange: putem migra email-uri, contacte, calendare si task-uri; · de pe un server POP sau IMAP: din motive tehnice putem migra numai email-urile.
Setam conturile de email ale angajatilor tai in aplicatia Outlook. · Configurarea dispozitivelor mobile (smatphone sau tableta) · Setam dispozitivele angajatilor tai astfel incat acestia vor ramane mereu in contact si vor putea accesa fisierele de care au nevoie, de oriunde – PC, smartphone sau tableta.
Suport post-implementare (4 ore) Suntem alaturi de tine si de angajatii tai pentru a-i ajuta sa foloseasca si sa profite la maxim de solutia Office 365.
Sincronizare Active Directory in cloud (DirSync) In urma acestui pas, angajatii tai nu vor mai avea nevoie decat de o singura parola, atat pentru a se conecta la calculator, cat si pentru a accesa platforma Office 365*

NORSIT

Hai sa vedem impreuna ce este mai bine pentru tine

Construieste propriul SLA