INOVAȚIE DIGITALĂ | Analize avansate de marketing și vânzări

Într-un mediu competitiv din ziua de azi, succesul retailerilor depinde de o înțelegere aprofundată a clienților existenți și potențiali. Modificările constante ale preferințelor acestora, scăderea gradului de loialitate, precum și complexitatea ofertelor din retail au condus la necesitatea analizei comportamentului consumatorului.

Diferenţierea prin inovare şi creativitate, precum şi definirea clară şi corectă a obiectivelor şi indicatorilor de măsurare, trebuie să devină o prioritate pentru fiecare brand al unui business. În acest mod, se pot oferi constant produse și servicii pentru care există interes, ajustându-le caracteristicilor și particularităților locale.

Noile tehnologii vor fi un factor major care va genera expansiunea comunicării de marketing în zona de retail.

sistemele people counting

Abordarea inovativă de marketing în timp real

Managerii de marketing au posibilitatea de a recurge la servicii de monitorizare. Acestea au devenit o nouă extensie a marketingului și pun la dispoziție o gamă largă de indicatori de măsură pentru evaluarea comportamentului clienților și a rezultatelor campaniilor de marketing.

Vorbim de inovație digitală prin sistemele people counting ce pot servi multor scopuri, dincolo de simpla numărare a persoanelor care intră în magazin. Sistemele realizează în mod sistematic specificarea, măsurarea, culegerea, analiza și interpretarea obiectivă a informațiilor de marketing, destinate conducerii unităților economice pentru cunoașterea mediului în care funcționează, identificarea oportunităților, evaluarea alternativelor acțiunilor de marketing și a efectelor acestora.

Companiile care operează pe mai multe piețe primesc mijloacele necesare pentru a decide dacă și cât de mult să-și adapteze mixul de marketing la condițiile locale, optând pentru un mix de marketing standardizat sau pentru unul adaptat.

Pentru retaileri sau alte întreprinderi care doresc o imagine reală și detaliată a comportamentului clienților / vizitatorilor, o alegere inedită care arată nu numai câți oameni intră în locație, ci și direcția de intrare, zonele de interes, raportul de conversie etc. este sistemul DigiTrafic ce integrează echipamente de înaltă tehnologie.

Sistemul DigiTrafic pentru analiza fluxului de persoane rezolvă o varietate de provocări întâlnite în domenii de business diverse, de la cele mai mari centre comerciale și lanțuri de magazine la aeroporturi și supermarketuri.

Aflați mai multe despre DigiTrafic

DigiTrafic este un sistem complet ce oferă în baza fluxului de persoane înregistrat pentru fiecare locație, analize avansate de marketing și vânzări, necesare pentru managementul locațiilor și luarea deciziilor de business. Un astfel de sistem oferă seturi diferite de funcționalități pentru managementul locațiilor, a campaniilor de marketing și a vânzărilor, furnizând informații despre:

  • Numărul de vizitatori aflați în timp real
  • Raportări pe toate locațiile, cât și pe fiecare locație în parte
  • Alegerea perioadei de raportare: pe oră, zi, săptămână, lună, an sau selecție personalizată
  • Topul celor mai vizitate locații, a celor mai eficiente campanii
  • Rapoarte corelate cu starea vremii
  • Orele de vârf cu cel mai mare trafic de persoane și cea mai mare oportunitate de vânzare
  • Identificarea zonelor de trafic intens, heatmap
  • Analize comparative ale datelor de trafic și ale veniturilor pe diferite perioade de timp
  • Monitorizarea indicatorilor de performanță pentru fiecare locație
  • Monitorizarea campaniilor de marketing și a canalelor de comunicare prin evaluarea traficului generat de acestea înainte, în timpul și după lansarea campaniilor
  • Alarme și notificări generate la depășirea obiectivelor
  • Generarea de rapoarte personalizate și transmiterea acestora cu frecvența și în intervalele dorite

Analizele video 3D corelate cu software-ul DigiTrafic permit atât realizarea unui heatmap al fluxului de clienți pe diferite zone, cât și maparea mișcărilor acestora, astfel determinând cele mai bune amplasări ale produselor promoționale.

Tehnologia DigiTrafic vine în multe forme și mărimi, oferind soluții care pot fi configurate în funcție de buget, zona în care se instalează și nivelul de acuratețe al datelor și complexitatea analizelor care se doresc a fi obținute.

Aplicația este dezvoltată integral de către Departamentul de Cercetare-Dezvoltare al companiei Quartz Matrix, astfel aplicația poate fi personalizată pe specificațiile identificate la sediul clientului în conformitate cu nevoile și așteptările acestuia.

DigiTrafic este pus la dispoziția clienților și într-o variantă demo, unde se pot analiza funcționalitățile oferite. Pentru familiarizarea cu sistemul DigiTrafic, puteți contacta echipa Quartz Matrix la [email protected] în vederea programării unei demonstrații de funcționare a sistemului.

Ovidiu Cojocariu

Author Ovidiu Cojocariu

More posts by Ovidiu Cojocariu

Leave a Reply