Beneficii
- Diminuarea cuantumului poliței de asigurare
- Eliminarea costurilor de recuperare în urma incendiilor
- Evitarea penalităților prin respectarea normativelor și a legislației în vigoare pentru obiectivele cu risc legea nr. 307/2006 și H.G. 1739 / 2006
- Avem competența de a furniza un ciclu complet de proiectare, implementare și mentenanță pentru aceste instalații
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Ce primește clientul?
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Raport ticket activitate
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Deviz piese și manoperă suplimentară
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Propuneri îmbunătățiri
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Factură
De ce Norsit?
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Eficiență
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Profesionalism
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Atestare
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
SLA asigurat
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Continuitate
Autorizație IGSU pentru instalarea și întreținerea sistemelor și instalațiilor de ventilare pentru evacuarea fumului și gazelor fierbinți nr. 4860/18.05.2015
Dincolo de obligațiile legislative, iată de ce este bine și recomandat să realizați mentenanța acestor sisteme în cadrul unui contract SLA:
- reduceți frecvența reparațiilor care înseamnă cheltuieli în plus – un contract de mentenanță preventivă vă garantează întreținerea periodică a echipamentelor de către personal calificat, previne uzarea acestora și apariția unor situații critice;
- eliminați disconfortul creat de situații limită și căutări de moment a unui prestator de servicii pentru reparații – un contact SLA încheiat vă garantează tratarea cu prioritate a sesizării dumneavoastă, precum și tarife preferențiale;
- în cazul constatării unor funcţionări anormale ale sistemelor, se anunţă imediat departamentul de service al companiei noastre, care intervine pentru reparaţie şi repunerea sistemului în funcțiune.
Parteneri
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)