Beneficii
- Alimentare continuă cu energie până la soluționarea unei pene de curent
- Intervenții eficiente bazate pe ani de know-how și certificări
- Mentenanțe sistematice prevăzute special pentru a verifica toate aspectele critice ale unui echipament UPS
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Ce primește clientul?
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Raport ticket activitate
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Deviz piese și manoperă suplimentară
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Propuneri îmbunătățiri
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Factură
De ce Norsit?
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Eficiență
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Profesionalism
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Atestare
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
SLA asigurat
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
Continuitate
- Reduceți frecvența reparațiilor care înseamnă cheltuieli în plus – un contract de mentenanța preventivă vă garantează întreținerea periodică a echipamentelor de către personal calificat, previne uzarea acestora și apariția unor situații critice;
- Eliminați disconfortul creat de situații limită și căutări de moment a unui prestator de servicii pentru reparații – un contact SLA încheiat vă garantează tratarea cu prioritate a sesizării dumneavoastă, precum și tarife preferențiale;
- În cazul constatării unor funcţionări anormale ale sistemelor, se anunţă imediat departamentul de service al companiei noastre, care intervine pentru reparaţie şi repunerea sistemului în funcțiune.
Parteneri
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)
![](https://norsit.ro/wp-content/themes/woodmart/images/lazy.png)