Beneficii
- Alimentare continuă cu energie până la soluționarea unei pene de curent
- Intervenții eficiente bazate pe ani de know-how și certificări
- Mentenanțe sistematice prevăzute special pentru a verifica toate aspectele critice ale unui echipament UPS

Ce primește clientul?

Raport ticket activitate

Deviz piese și manoperă suplimentară

Propuneri îmbunătățiri

Factură
De ce Norsit?

Eficiență

Profesionalism

Atestare

SLA asigurat

Continuitate
- Reduceți frecvența reparațiilor care înseamnă cheltuieli în plus – un contract de mentenanța preventivă vă garantează întreținerea periodică a echipamentelor de către personal calificat, previne uzarea acestora și apariția unor situații critice;
- Eliminați disconfortul creat de situații limită și căutări de moment a unui prestator de servicii pentru reparații – un contact SLA încheiat vă garantează tratarea cu prioritate a sesizării dumneavoastă, precum și tarife preferențiale;
- În cazul constatării unor funcţionări anormale ale sistemelor, se anunţă imediat departamentul de service al companiei noastre, care intervine pentru reparaţie şi repunerea sistemului în funcțiune.
Parteneri

