SLA GO - Zero întreruperi

Externalizarea serviciilor de mentenanță IT și service SLA

Servicii mentenanta IT | Service SLA IT

Să facem un exercițiu de imaginație. Tocmai ați ajuns la un acord cu un client crucial pentru afacerea dumneavoastră. Ați depus eforturi mari să faceți acest lucru și v-ați concentrat toată energia pentru finalizarea tranzacției, fără să vă mai gândiți la unul dintre cele mai importante aspecte: externalizarea gamei de servicii de mentenanță IT. Acum, trebuie doar să mai semnați contractul.

Ce ar mai putea merge rău acum?

Ei bine, cam TOTUL. De exemplu, hard-disk-ul laptopului ar putea ca prin „minune” să se defecteze și, astfel, contractul la care ați muncit asiduu în ultimele trei săptămâni este pierdut. Și nu ați apucat să îl printați pentru că de o săptămână se tot chinuie băiatul care „se pricepe la calculatoare” să repare copiatorul de la parter. Vă gândiți: „Măcar dacă îl printam la imprimantă de la Mădălina, asistenta mea… Dar cablul ăla de rețea abia se mai numește cablu, iar pe wireless…”.  Vă spuneți: „Poate trebuia totuși să îmi fac o copie de backup”.

Într-adevăr, aceasta ar fi fost o soluție inspirată. O altă variantă ar fi să aveți o firmă care să se fi ocupat deja de toate aceste probleme. De ce? Pentru că atunci când vă gândiți că totul începe să meargă în direcția dorită, puteți experimenta neplăceri cauzate de defecțiuni apărute la echipamentele IT. Aceste defecțiuni sigur vor avea un impact negativ în buna desfășurare a afacerii dumneavoastră.

Potrivit unui studiu realizat de către Deloitte, 69% dintre managerii care au apelat la serviciul de externalizare servicii de mentenanță IT și reparații au făcut-o în urma unui defect major la infrastructura IT.

Cum facem să ajungem de aici:

externalizare-servicii-mentenanta-it-probleme

Probleme cu laptopul?

Aici:

externalizare-servicii-mentenanta-it-relaxare

Relaxare totală – laptopul funcționează perfect

Răspunsul este simplu: prin procedeul de externalizare servicii de mentenanță și service IT către o firmă autorizată și calificată.

Care sunt avantajele externalizării acestor servicii de mentenanță și service IT?

  1. Optimizare costuri

Externalizând serviciile de mentenanță și reparații  IT, beneficiați de următoarele avantaje financiare:

  • Economisiți impozitele și taxele adiționale salariului pentru un angajat, care aproape vă dublează costurile
  • Eliminați costurile privind recrutarea personalului IT
  • Eliminați costurile privind instruirea personalului IT
  • Eliminați fluctuația de personal IT, precum și problemele legate de aceasta
  • Eliminați problemele legate de predarea/preluarea sarcinilor privind administrarea sistemelor IT în cazul schimbării personalului IT
  1. Expertiza tehnică

Comparativ cu un singur om „bun la toate”, procedeul de externalizare servicii de mentenanță și reparații IT către o firmă specializată vă conferă expertiza unei echipe de tehnicieni specializați și certificați cu o vastă experiență și nivel înalt de cunoștințe.

  1. Garanția unui contract SLA

Vă asigurați că sunteți acoperiți în fața situațiilor neplăcute și neprevăzute printr-un contract cu garanții ferme conferite de Service Level Agreement. SLA definește nivelul de disponibilitate al serviciilor, cât și posibilitatea de cuantificare și măsurare a serviciilor de mentenanță și reparații contractate.

  1. Posibilitatea achiziționării de soluții integrate

Aveți posibilitatea de a beneficia de pachete de servicii de mentenanță și reparații optimizate pentru afacerea dumneavoastră, respectiv pentru parcul de echipamente IT.

  1. Asigurarea continuității activității

Companiile au nevoie de continuitate în activitate și de siguranța datelor. Perioadele de inactivitate în zona de servicii IT în diferite perioade – din cauza concediilor, lipsei de know-how a personalului IT intern etc. – sunt eliminate complet prin serviciile de outsourcing IT (servicii IT externalizate). În marea majoritate a cazurilor, în cadrul unei companii, infrastructura IT – mentenanța IT proactivă și reactivă – nu suportă întârzieri sau întreruperi, externalizarea acestor servicii oferind siguranța și continuitatea necesară procesului de business.

  1. Planificarea și optimizarea bugetului IT

Externalizarea serviciilor de mentenanță IT și reparații reprezintă o decizie de management strategic. Indiferent de poziția ocupată în companie (antreprenor, director general sau manager IT), vă puteți atinge obiectivele propuse prin alinierea strategiei IT la obiectivele de business, asigurând funcționalitatea la nivel operațional.

Prin procedeul de externalizare servicii de mentenanță IT și reparații către o firmă specializată vă asigurați că afacerea dumneavoastră nu este afectată de întreruperi accidentale și, astfel, impactul în productivitate va fi minim. Echipa noastră oferă o gamă variată de servicii de mentenanță IT!

Articole similare