Office 2007, ca aproape toate produsele Microsoft, are un ciclu de viață în timpul căruia Microsoft oferă noi caracteristici, corectează erorile și bugurile de securitate. Acest ciclu durează 10 ani de la data lansării inițiale a produsului, iar încheierea acestei perioade este cunoscută ca EOL, end-of-life sau sfârșitul disponibilității produsului.
Ce înseamnă acest lucru
Chiar dacă încă funcționează, Office 2007 nu va mai beneficia de actualizări de securitate, de asistență pentru rezolvarea eventualelor erori sau actualizări tehnice de conținut. Din cauza acestor vulnerabilități, este recomandată realizarea unui upgrade către o versiune actuală de Office. Cei de la Microsoft au făcut și o petrecere de retragere a pachetului Office 2007 🙂
Ce opțiuni aveți
Cu Office 365 este licențiat utilizatorul. Acesta poate lucra oricând, de oriunde și de pe orice dispozitiv, ca și când ar fi mereu la birou. Un utilizator poate folosi o subscripție de Office 365 pentru a licenția până la 5 dispozitive proprii PC sau Mac, dar și pe dispozitive mobile – până la 5 tablete și 5 telefoane.
Acum este momentul potrivit pentru pregătirea unui plan de actualizare. Puteți opta pentru unul dintre următoarele scenarii:
- Migrare către Office 365 -> versiunea de abonament cu plata lunară sau anuală
- Upgrade la Office 2016 prin cumpărarea unei licențe perpetue, disponibilă pentru un singur calculator.
- Achiziționarea unei licențe în contract de volum și posibilitatea de a folosi o versiune anterioară de Office, cum ar fi Office 2013.
Din punctul nostru de vedere, cea mai bună soluție o reprezintă migrarea la Office 365. Astfel, veți avea 365 de zile pline de posibilități nelimitate. Office 365 se adaptează stilului de lucru unic al fiecărei echipe, prin aplicații integrate, create pentru scopuri specifice: Outlook, clientul de e-mail pregătit pentru cele mai stringente standarde organizaționale, SharePoint pentru gestionarea inteligentă a conținutului, Yammer pentru networking în cadrul echipei, Skype for Business ca infrastructură de comunicare voce și video la nivelul organizației.
Beneficiile Office 365
- Toți utilizatorii folosesc o singură versiune de Office, având posibilitatea de a instala oricând ultima versiune lansată
- Acces de oriunde la informațiile dorite
- Plata lunară sau anuală a abonamentului pentru fiecare utilizator
- Costuri lunare fixe și ușor de estimat
- Economie prin eliminarea serverelor proprii
- Flexibilitate în administrarea serviciilor
- Întotdeauna la îndemână – garanție susținută financiar a timpului de funcționare de 99,9%
- Instrumente pentru lucrul în echipă – fișierele fiind stocate online, le puteti partaja cu persoane din interiorul sau din afara firmei, de oriunde lucrați și oricând aveți nevoie
- Instrumente de comunicare – de la e-mail și IM la rețele sociale și conferințe video
Ce este Office 365 pentru companii?
- Oferă instrumente flexibile și familiare pentru colaborarea între echipe, dispozitive și platforme.
- Fie că lucrați online sau offline, de pe computer, tabletă sau telefon, Office 365 vă oferă sprijinul său.
- Dețineți controlul asupra securității și conformității datelor cu ajutorul controalelor de confidențialitate, de transparență și de utilizator rafinate, încorporate direct.